Borde jag stänga?

Idag fick jag jobba på kaos igen för den andra tjejen är sjuk. Så jag har varit på ett städjobb imorse och nu kaos till kl 18. Det blir en lång dag, eller inte lång egentligen men lång i min värld. Sen att jag sovit pissdåligt inatt gör mig ju inte mer taggad på jobb direkt, vill mest hem och sova i soffan med filt och kudde.

Hur som haver! Nu har det hopat sig massa grävmaskiner och män i reflexjacka utanför kaos och de håller på och gräver upp hela jävla trottoaren precis utanför dörren!!! VAD I HELVETE liksom... Så jag misstänker skarpt att folk inte kommer våga sig hit med risk för att klyvas på mitten av en grävskopa!!!!
Såååå frågan är om jag ska stänga eller om jag ska ha öppet och hoppas på att dom blir klara snart?

Ångest...

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0