Borta okej men hemma bästbäst!

Eftersom jag inte är någon stadsmänniska så saknar jag nog just i detta nu flickorna där hemma. Jag får ju panik av alla hus, asvalt, byggnander, vägar, bilar, människor och övergångställen. Hatar att inte kunna se ett enda djur utan koppel hur öppet det än är, och hur långt man än går. Inga betesmarker, inga åkrar, och "skogen" innefattar 4 träd som råkat växa ihop i kronan och inte längre följer mönstret i allen. Ne, alldeles för lite kor helt enkelt. Kommer aldrig bli stadbo, på riktigt alltså. Det får inte bo mer än 100 personer och de skall vara 3 gånger så mycket åkermark som boaria. Haha. Då är jag nöjd!
 
Elinor
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0