CHOOOOOOOOKLAD

Har varit i en mataffär 3 gånger nu utan att köpa choklad. Håller på att avgift mig. Haha. Ne men vars.. Inte ba att äta dom mängderna jag gjort de senaste åren, och eftersom choklad hotar min "inte hamna i sambofettma"-plan så är de bäs att skära ner på de redan nu. De bästa är helt enkelt att inte gå till affären alls! Försöker planera så jag inte behöver gå dit mer än max en gång i veckan. tror de blir mats som får stå för handlandet i etta hushåll. Haha. Eller det bästa är att vi gör det tillsammans, så ajg får utsättas för frästelsen men ha någon med mig som säger att jag inte får. Då kommer de nog gå!!
 
Du förstör mitt liv min älskade!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0