Datamängden är SSLLUUTT !!

"Din datamängd för månaden är förbrukad. Din hastighet återställs vid månadsskiftet. Hälsningar Telia"
 
Ååååå vad jag älsar de! Har aldrig hänt på datorn förut att jag lyckats använda upp all data! Måsta vara för att jag har haft tillrekligt bra täckning (då jag inte längre bor i södra vi) så har kunnat se på alla play-kanaler. Kanske känns som ett I-landsproblem, men jag bor ju trots allt här och är van vid att ha internet som fungerar. Kan kolla Facebook ibland och kanske ladda upp ett inlägg här (vi får se helt enkelt!)
 
Men de tråkigaste är ändå att TV4 har någon gräns där att man bara kan se vissa program en vecka. Och då jag börjat följa program, vilket man inte ska, så blir jag lite ledsen då jag inte kommer kunna se dom... Så kunde man köpa mer datamängd för 29 kr som man fick ha månaden ut. Men de kanske det är värt tänte jag och tog hem de. Kunde se ett program sen tog de med slut... Livet är lite välan hårt ibland va? Haha.
 
 
Elinor
 
 


Kommentarer
Angelica

Ska detta illustrera hur du ser ut när du använder internet så borde du kanske uppsöka en psykolog kära vän..... xD

2012-11-22 @ 16:57:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0