De är inte lätt att inte ha en egen snopp!

SsMmAaRrTt ! !
 
Packade halva dagen igår bara för att få med allt, så jag alltså skulle slippa köra fram och tillbaka. Så igår kväll kommer jag på att jag glömt min P-ring hemma....(de ä vad jag tänker på när jag ska sova. Haha)..... den är ju trots allt ganska viktig, och lite svår att få tag på så där på en pisskvart. De är inte lätt att vara tjej känner jag. 
 
De var den dagen, och de 14 milen exta och x-antal bensinpengar fattigare. Hej hå så kan de gå!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0