De bidde ingen simhall...

Gick ner till gymmet som sagt, planen var 15 min x cross, cykel och rood. När jag cyklat ett tag känns det lite i knät, men tänker att de säkert är för att jag inte tränat på ett tag. Men så hinner jag typ 4 min på rooden (som egentligen inte är speciellt ansrängande för just knäna) och de "smäller" till lite nedanför knävecket. De gör skitont och knät svulnat upp och jag kan inte böjad de. Så ger till slut upp med tårar i ögonen och går hem, vilket var enklare sagt än gjort. Kunde inte sträcka, kunde inte böja. Kändes som efter korsbands-operationen när knät var sådär svullet och konstigt. Antar att det blev "överansträngt" eller något och hoppas att det inte är värre än så. Men min läkare sa till mig att jag inte skulle simma om knät gjorde ont, då "vanliga" simtag är väldigt påfrästande för just knäna. Men dumpar inte men Angelica för det, utan blev en riktig härlig klag-stund med hemlagad mat och naturprogram. Tack tack!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0