En svans-snärt är inte o leka med!

Man skulle kunna tro att det västa me att jobba med just kor är att dom trampar en på fötterna och bajsar hella tiden. MEN så är inte fallet, de värsta med kor är just deras svansar!! Levande jävla mordvapen som kan få vem som att dö på fläcken!! Kanske att ta i lite i överkant, men igår fick jag en så hård snärt på handen att de blev ett bränmärke! Av en svans!??! Idag är det rött och blått.. Hur kan en svan åstakomma detta?
 
Istället för att bara sitta här borde jag röra på mig, så jag inte blir sådär fet igen. Kanske ska gå till affären och fylla på min proviant, och fylla magen med choklad? De ser dock ut att vara väldigt tråkigt väder, dock gör ju inte de mig smalare genom att sitta här!
 
Jag jobbar på hårt... Haha!!
 
Elinor
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0