FIN FIN I BLÅBLÅ !

 
Sähär fin tänkte jag vara ikväll! Efter mycket om och men i alla färgers tankar så blev de tillslut blå. Haha. Var inne på röd, men kändes för mycet jul, så tänkte jag lila men hittae inte så mcyet fint i lila så fick bli blått. Försöker lämna mitt riktiga liv nu när jag för en gång skull inte sprigner runt blan bajs och flugor! Haha. Så hoppas jag är rikig pepp på att göra mig riktigt fin nu så allt blir bra. Hoppas klänging som jag ska ha och inte har provat) passar annars blir et nog en smula kallt..
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0