Fin helg med fina "halv-släkten"

Ursäkta min frånvaro, men har nog hamnat i en minre dreprition. Men min helg i Uppsala var också väldigt fin. Fina människor med fina kläder och fin mat. Fin (alkoholfritt) vin, fin servitör. Fina tal fina pressenter och fin släkt! Fint, fint, fint! Mina strumpbyxor höll desutom hela kvällen så slapp visa mina blåa ben, och de var väldigt intressant ed blanningen på gästernas bakgrund och arbetsliv. Väldigt roligt att få ny syn på saker och ting!! OCH att folk, även dom i stan, inte vände sig och gick när jag sa att jag jobbar med kor. Fin kväll!
 
Min och Mats första pussbild någonsin.. De behövs en Westermark's mamma för att få till de! Haha.
 
Elinor
 
 
 


Kommentarer
Sandra

Vilken fin klänning, vilket fint par, vilken fin syster <3

2012-11-21 @ 07:45:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0