Fysisk aktivitet på Recept - med häst!

Idag ska jag på studiebesök på Västerviksortens ryttarförening som driver FaR (Fysisk aktivitet på Recept) med hästinriktning. De är till mitt kommande arbete (som redan borde vara klart!!!!!) som jag nu skrier i min kurs. Ska vara med i ett förändringsarbete där man använder djur som redskap. Funderar lite på vad jag ska fråga? Har så mycket jag vill veta men samtidigt vet jag inte hur jag ska ställa frågorna!?
 
Ringde i alla fall en av FaR-ledarna på ryttarföreningen här om veckan och hon var så grymt trevlig!! Hon verkade bara tycka att det skulle bli roligt att jag kom och tittade Kul! Ska bli intressant, och sen har jag 2 dagar total plugg framför mig! Lycka till, tack!
 
Photo: Oj, den här bilden skulle ju med...
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0