fysisk dag!

Idag har jag städat hela dagen! så nu är jag så jäkla slut!
Först städade jag hos pappa på hans firma, fy fan vad äckligt säger jag bara!! men nu är det skinande rent minsann. Sen har jag städat för UD med så var i ett hus och städade. Tyckte nästan att det var lite kul, jag menar på kaos är det ju så extremt lite att göra och jag bara står och glor i stort sett i 6 timmar.... men när jag städar så har jag ju hela tiden nått att göra, så tiden går mkt fortare och det är roligare på ett sätt. Men sen är det ju roligare i butiken när det är bra drag. Så ja jag är lite kluven vad jag gillar bäst...
 
ikväll blir iaf en lugn kväll, har precis tagit en lång varm dusch och tvättat bort all jävla svett. Sen ska jag kolla på breaking dawn del 1 ikväll tänkte jag. Jag kollade på eclipse igår nämligen. Anledningen till att jag kollar på dessa filmer är för att jag vill gå och se breaking dawn del 2 på bio och det känns ju lite meningslöst om man inte sett hela serien kanske... Ska jag vara ärlig så har jag aldrig gillat twilight-filmerna! Jag var på den första filmen på bio och herre jävla gud vad jag hatade den då! 100 spänn åt helvete tänkte jag! för jag satt seriöst under hela filmen och bara väntade på att skiten skulle ta slut. MEN iaf, sen såg jag tvåan och tyckte den var lite bättre och eclipse var helt ok så då måste ju sista filmen vara näst intill bra!
nej men jag ogillade nog Twilight mest pga att jag är ett stort True Blood-fan, och inte tycker att vampyrer ska kunna vara ute på dagen! det är ju det som är hela grejen liksom!!! att dom är dömda att för alltid vandra i mörkret.. typ... i twilight så glittrar dom... va fan?! vem kom på den idiotiska idén??? i true blood är dom ju iaf RIKTIGA vampyrer som inte tål solsken eller silver, gråter blod och har riktiga jävla huggtänder!
 
Det var dagens vampyrtanke!
 
 
 
Jag på Halloween 2009... scary jag vet ;)
 
/Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0