Gråter av frustration!

Det känns som att jag vill ha ett recept på bröd, och titta i en flora..
 
Börjar gråta av frustration över denna uppgift i kursen som jag insett att jag inte längre vill läsa för har ingen nytta av den. Vist, den är intressant och nu har jag ju gjort halva. Men nu sitter jag här, patetisk och misslyckad, och gråter över att jag I N T E F A T T A R ! Jag har ingen anning om vad jag ska skriva!? Jag läser frågan, tänker "okej.." Så tittar jag i boken och tappar bort mig totalt! Boken är säkert relevant på något sätt, men jag fattar inte hur jag ska kunna utvinna fakta från den som passar uppgiften(?)! Om jag bara fick babbla på vad jag tycker så skulle de inte vara svårt, men måste referera till boken. Hur ska jag kunna göra de när jag blir mer förvirrad av att läsa än vad jag var innan?
 
Slår snart sönder något då jag får totalt jävla aggrissions utbrott på tangentbordet som gör 10 bokstäver när jag säger en, och ingen när jag säger 2! Bitter ihop käken så hårt att jag hör hur tänderna går sönder. Dö! Dööö!!!!!! Dö du onda aggressions-problem som kommer när jag känner mig misslycka... Får gå ut och suga i mig lite oxitocin från kossorna innan något går sönder!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0