Härliga måndag!!

... Eller ja nått åt det hållet iaf. Fick lite ångest imorse när jag insåg att jag skulle jobba men sen fick jag sms från chefen som sa att vi skulle ha rea den här veckan, då blev jag lite mer peppad på att jobba. Jag menar, jag får göra fina skyltar och folk handlar i regel bättre när det är lite billigare.

Dock har det väl inte varit så mkt folk i butiken än så länge. Men Elinor var iaf här och snackade lite skit på sin lediga dag, vilket gillas skarpt.

För övrigt har jag käften full med kaninpäls då jag gjorde misstaget att prova en krage av kaninpäls här på jobbet, för helvete vad den fällde!!! Nu blir jag liksom inte av med håret...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0