Hetast på FACEBOOK!

Eftersom sömn är det hetaste ämnet på facebook tänkte jag skriva att jag ska sova nu. Är jag cool? Haha.
 
Ne men alla sover många bra timmar, många dåliga timmar.Sover för lite, somnar försent, går upp för tidigt. Väldigt mycket inlägg om just "nu har jag vaknat och sovit si och så.." eller "Nu ska jag sova för ska upp då och då..." Sen när blev det så roligt att dela med sig till allmenheten hur mycket/litet man sover? De är ju inte ens något som man får uppmärksamhet av, eller? Kanske skulle testa, så mitt uppmärksamhetskåta beteende kan lindras en aning?...
 
Skål?
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0