Igår var jag inte hälsosam!

Var ledig igår och de slutar som vanligt i onyttigheter gånger 1000! Träffade självkart min Angelica och då blev de gå på stan (och jag satt mig ner så fort jag såg en stol! Fan ta knäproblem!) Oh då blev det Donken. Man kan ju alltid lura i sig själv att wrepen är nyttigare än hamburgaren i alla fall... MEN sen fik i skjus av snälla Monica till Camilla och där satt vi oh pratade oavbrutet (eller vi avbröt varandra så ingen fik prata till pungt, för vissa "sidospår" kom upp! Haha!) i 3 hela timmar! Så blev blev vi hungriga, och jag sköms över att vi åt på pizzerian sen! Haha. Sen kan man ju lutara i sig att en vego-rulle är nyttigare än pizza i alla fall...
 
Säger som Camilla, helt otroligt att jag kännt dom här i över 15 år!!? Hur gick de till?
 
Elinor
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0