Julklappslista!!

Egentligen är jag lite emot det här med att lägga massa pengar på julklappar. Känns så ytligt, och är man många bli det en ganska så stor slant. Men de senaste åren har vi i familjen kört att dom som har en inkomst (minus mamma och Janne som står för maten) får köpa julklappar till alla andra. Så jag önskar mig...
 
 
Dett här är bara en box, finns fler!!!
Haha. Egentligen är det en aning onödig klapp kanske?tror desutom mamma ha de flesta filmerna(?) men i väldigt dåligt och nästintill osebart skick! Haha. Men om idee torkan är helt översvämnad i mina syskons hjärnor är detta något som jag skulle kunna underhålla mig med väldigt länge! Men annars så vill jag ha ko-serien på Åhlens. Finns förkläde, kökshandduk, grytlapp, mjölburk, lite av varje ed kossor och får på! Mmmyss! Så vill jag självklart ha en symaskin, men kanske är lite över våran "köpa julklapar för"-budget.. Men eftersom bara snälla barn får julklappar så behöver nu ju bara köpa till mig(?)
 
Elinor
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0