Kaos och kallaballik!

Är för ovanlighetens skull hemma, och det är mer kaos än vanligt. Golven i alla rum och tapeterna i hall och vardagsrummet skall bytas och hanterkaren är här nu. Blev lite sådär, fundersam igår när jag kom på att dom höll på att byta golv och det slog mig att det skulle bli måndag idag. Så kände att jag inte vill ligga halvnaken i sängen när ett gäng i arbetskläder kommer in. Men eftersom det var just söndag igår, och Gud har bestämt att ingne ska vara kontaktbar på söndagar, så gick det inte ringa och fråga vilken tid de hade tänkt anlända idag. Så skickade ett patetisk SMS i hopp om att de skulle se det och komma runt 9 idag. Dom såg de idag vid 6 och ringde på dörren vid halv 8.. Så har plockat ur kartonger och försökt få lite ordning på ala smågrejer i snart tre timmar!!!!
 
Nu ska jag i alla fall äta underbar pankaks-frukost, klä på mig lite och sen ge mig ner på staden för att försöka hitta fina saker tills helgens kalas! Fila naglarna och hoppas ingen går av tills helgen så jag kan få vara lite snygg! Haha.
 
See you later alligater!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0