Kroppshets

Jag läser ju en hel del bloggar bl.a. Kissies och blondinbellas, och jag vet inte riktigt hur jag känner! Kissie tränar som ett svin och lever på keso och jag tycker nog att hon är helt ok snygg! Men jag undrar lite om det är värt att inte äta vanlig mat för att se ut som hon gör?? Jag menar äter hon inte typ korvstroganof ibland? Mja, jag skulle inte byta ut att få äta god mat mot att se ut som hon. Men träningsmässigt tycker jag att hon har en poäng! Men då skulle jag hellre leva som blondinbella! Äta gott och röra på mig. Jag skulle behöva träna mer i förhållande till hur mkt jag äter för att känna mig nöjd.

Och så känner jag ju detta att skit jävla samma hur man ser ut bara man mår bra!! Dubbelmoralen haglar här idag!

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0