Måste bara...

Tittar på lyxfällan och ett par där gör av med 5800 på snabbmat (Donken och pizza) i månaden!!!!! Jag mår dåligt och skäms över mig själv när 3-400 av mina pengar gått till "ute mat" på en och samma månad! Dock hade detta par 3 barn, så de kostar ju att äta ute hela familjen. Men kärra nån, nästan 6000!! Det är nästan lika mycke som hela mitt liv kostar per månad!! Då får man göra pizza till en "Sista fredagen varje månad"-grej om man är så många i familjen kanske? (en pizza = ca 75 kr x 5 personer = 375 kr/pizza gång! 5800/75 kr/pizza = 77,333... pizzor i månaden!!!!!!!!!!!)
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0