Mina nya favoriter!

Stängde aldrig på datorn på hela dagen igår!! Hade fullt upp när fastighetsskötarna i Södra vi sa igår att det helt plötsligt inte bara var frysen, utan vi skulle städa badkaret, spisen, ugnen, fönstren..osv...hela..lägenheten... Så fick skynda från jobbet och åka till västervik för att duscha och hämta rengöringsmedel (som var så starkt att de fräte sönder händerna!!) och så köpte jag så mycket städ-grejer som jag alrig gjort förr! Så fick jag med mig min syster Sandra och hennes sambo (fästman?) Staffan som då lämpligt nog jobbar på en städfirma! Så vi åker dit och fy i helvete vad vi städar, och andas in farliga kemikalier!! De är ju ganska roligt när det blir rent, men de blir det inte där jag drar fram. Haha!
 
 
Nu hoppas jag mitt Södra vi-liv är helt över!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0