Mitt bittra liv utan vänner och vin!

Jag är väl bitter. Jag har blivit gammal och bitter vi 21 års ålder.
 
Min kära vän (studenten) Kajsa Johansson total sågade mitt liv tidigare idag. Gammal och bitter, tragisk för att jag var nöjd med mitt liv och inte vill studera eller resa. Jag gillar inte att sitta och dricka vin en vardagskväll och är mer än gärna på jobbat istället. Jag har en inkomst oh trivs med det. Blev jag gammal och bitter nu? Jag hade min ungdom-tid, tonårstrots-tid, när jag var mellan 16-18 år och behöver inte en till. Jag menar inte att jag vill fastna här, men jag är nöjd och undrar varför jag inte får vara de utan att bli gammal och bitter?
 
Jag vet vad jag vill, hur jag vill ha det och jag tänker inte lossas som något annat. Man kanske egentligen skulle testa andra spår i livet. Plugga helt överraskande till något vård- eller ekonomi-program. Jag kanske skulle testa stå i kassan i en butik eller sätta mig på ett kontor med massa papper. Men varför ska jag slösa energi på detta? Om jag har ett diskmedel som är bra, då köper jag inte ett annat märke som jag misstänker är dåligt!?
 
Men, eftersom jag är så bitter blev de lite kaka efter maten! Billiga skitkakor..
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0