Mitt liv i korthet..

Var hos sjukgymnasten i måndags efter att ha fått väldigt massa mer ont i knät de senaste 3 veckorna. Tränade och de smälde till i knät och har bara blivit värre sen dess. Han snurade och jag tjöt! Efter lite mer klämande och så kkom han fram till att det är en meniskskada på innre menisken. Vila, värktableter och ångest står på schemat de kommande 3 veckorna. Blir det inte bättre av detta så blir de operation till nästa år.. Sjukskrivninng... Tål inte att vara sjukskriven!
 
Har redan operarat knät för yttre menisken, korsbandet och bråskbildning. Räker inte de? De har blivit så här många gånger nu. Operarde mig senast i december och en dess har de varit upp och ner!! Kommer försiktigt igång, ingen stress utan pö om pö ökar jag. Sen BBBBBAÄÄASDLGKGJDHLNKGDJSLOEOLSELOÖHHHHHH så händer det något i knät så de gör ont. Då blir de vila i 3-4 veckor sen börja om. Försiktigt, lugnt och pö om pö. Så när jag känner att jag kommit igång så, ner igen! Har äl varit så 4 gånger detta år. Orkar inte med det!! Så nu har även min sjukgymnast tröttnat och insett att vila uppenbarligen inte hjälper, så nu börjar vi om igen....
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0