ny jacka!

ÄNTLIGEN har jag köpt mig en ny vinterjacka!!! Har använt en gammal jävla jacka som jag fick av mamma när jag var 14 år... inte okej.... den har rosa foder och man ser ut som en förvuxen köttbulle i den! Såååå nu har jag en ny fin mysig varm jacka så jag klarar vintern utan köldskador. MEN vad tror ni jag märker när jag kommer hem?! JO jackjäveln är trasig!!!! min nya 800-kronorsjacka är sönder!! stort fucking HÅL i fickan!!! Som tur var så har jag sparat kvittot, får gå tillbaka imorrn och hoppas på att det finns en till kvar i min strl så jag kan byta. Annars blir jag ledsen.
 
/Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0