Odning och reda, pengar på....IDAG!

Igår fick Mats mig och mitt dåliga humör att städa iordning lite hemma i lägenheten. De är trots allt inte så lång tid kvar tills alla Mats grejer kommer, och för att slippa ha två bohag i kaos i en och samma lägenhet så kanske mina grejer kunde vara lite i halv-ordnign i alla fall. Så vi åkte till Biltema och köpte (ännu fler!!!!) galgar och förvaringslådor så vi kunde få in alla hundra-tio-tussen-tals kläder jag äger!!
 
Är ganska dålig på att shoppa! Haha. Jag hittar något som jag tycker är fint, och har jag massa pengar så köper jag de. MEN probemet blir att jag inte tänker om jag kan ha detta plagg med något annat jag äger?! Köper jag en snygg tröja skulle de kanske vara bra att ha ett par byxor att ha tröjan till? Ne! Varför de? Ne, i modesvängarna hamnar jag aldrig i alla fall. Haha!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0