Önskelista!

Eftersom Elinor skrev vad hon önskar sig så ska jag inte va sämre!
Jag utgår från att ingen av mina vänner eller familjemedlemmar är miljonärer så jag utesluter de dyraste sakerna.,,

Önskelista 2012:

- snygg väska, typ mellanstor i skinn. Finns en från wera på Åhléns som jag vill ha.

- elvisp, vilken som helst, bara den funkar typ.

- vinterjacka

- presentkort på ex massage, ansiktsbehandling ect.

- stavmixer

- hårinpackning, hårolja, schampo o balsam från moroccan oil! (finns hos Jossan på studio JN)

Ja det är ungefär det jag behöver. Sen kanske jag vill välja ut väskan och jackan själv.

Bästa hårvårdsserien är lätt moroccan oil! Jag har använt schampot och balsamet sen början på oktober och mitt hår har växt massor och blivit tjockare. Nackdelen är ju att det är rätt dyrt... Räcker i en evighet men just inköpet känns i plånboken... Så i längden är det ju inte dyrt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0