Ordning och reda?

Försökte orda upp lite här hemma, som nu alltså är i Västervik men Mats!! Hihi! Tog tag i påsarna med kläder och insåg då att galjar fans det inte i så stor mån att de räckte till alla kläder.. Nu har vi så mycket garderober som är bra konstruerade så jag tänkte hänga alla tröjor. Har man dom in låder "glömmer" man bort attt dom finns och använder dom inte. Väldigt onödigt att lägga pengar på kläder man inte använder för att dom ligger i en låda man glömmer bort(?)!!
 
Så fick bara sortera kläderna så jag vet vad som ska var. Sen när jag var klar med alla 10 000 påsar så insåg jag att det såg bättre ut med påsar än med högar av kläder på golvet.. Haha. Få köpa galjar idag och börja hänga in all. Vill bara få det bekräftat att det är rättvist om jag får 3 garderober och Mats får 2????
 
Ordning är för idioter, genier behärskar även kaos!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0