Paaaaaaaaaalsternacka!

För väldigt många vecker sen (känns det som i alla fall!!?) så var jag och Angeica och handlade tillsammans. Då köpte jag alla rotfrukter jag kunde hitta och lite mer grönsaker för jag skulle göra "potatisgratäng". Hittae palsternack och det slog mig att jag nog aldrig (medvetet i alla fall!!?) ätit just palsternacka. Köpte en och skar den i för stora bitar och hade den i mina gratäger. Frös ner allt i små "potions-burkar" som jag nu har på jobbet. Fick då upp en igår med just alldelles för stora palsternacks-bitar i. Palsternacka är riktigt gott, men man kanske skulle riva den? Haha. Man lär sig något nytt varje dag!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0