Pinsamt.se

Hahhaha!! Jag känner mig så jäkla trög!! Kom in en kund på kaos som handlar mkt här och jag vet med säkerhet att hon heter Mia i förnamn, dock var jag helt ute och cyklade när det gällde efternamnet!!! Skulle skriva upp henne i kundregistret och försökte vara lite trevlig och personlig genom att komma ihåg hennes efternamn, ungefär såhär lät det:

Jag- Mia Skäringer var det va? :)
Mia- eh.... Va? Nej Arvidssom....
Jag- hehe
Mia- vart fick du Skäringer ifrån? Är inte det hon i Solsidan?!
Jag- men herre Gud förlåt!!! Haha!!!

Hur i helvete kunde jag blanda ihop en kund på kaos med en skådespelerska i Solsidan på TV4?!!!!! Jag menar det är ju inte så att jag blandar ihop min "svärfar" Lars/Lasse med Lasse Berghagen liksom! Eller min vän Jennifer med Jennifer Lopez!!! Varför valde min hjärna en kändis namn??
Så jävla pantad!!

Usch vad pinsamt....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0