Risk zoon för sambo-fettma!

Lyckan som uppstår när man glömt att man dagen innan köpt inlagd gurka, och sen öppnar kylsåpet och hittar just inlagd gurka! Kan ett knäckebröd bli godare?
 
 
Har insett att jag rör på mig betydligt minre nu ärn när jag bodde i Södra vi. Då gick eller cyklade jag till jobbet, och nu tar det inte ens en minut att gå hit. Kossorna bor ungefär 4 kilometer från Södra vi's city (haha) där jag föru bodde. Alltså rörde jag på mig 16 kilometer om dagen + jobbet i sig! Nu jobbar jag bara.. Varför blir man så lat? Har väldigt mycket tid på mig att gå en runda mitt på dagen, men får aldrig tummen ur fläskvalkarna för att gör de.. Äte ju fortfarande lika mycket som förut, och med denna minskade aktivitet ligger jag klart på +sidan, vilket jag inte vill. Dags att börja röra på sig?
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0