Så mycket bättre!!

Vilket geni han är! Han får verkligen till det och ibland undrar jag varför jag inte lyssnat mer på honom? Han gör ju verkligen allt rätt, in i minsta ditalj! han är så brutalt ärlig och de gillar ju jag, egentligen inte kanske när de handlar om mig själv, men just om vardage. Underbart, underbart, underbart! Ikväll är det hans kväll men kommer troligen inte se de. Haha. Men vad gö de, det är ju han som är bra, och när det är hans kväll så sjunger ju inte han så inget att se! Hihi!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0