Slappar-morgon

God morgon på er mina gullvippor!
Fy satan så skönt med sovmorgon och första dagen på veckan utan att jag behöver stressa iväg till nått och fixa iordning mig. Så jag gick väl upp vid 9 typ, käkade frukost och har legat i soffan och bara slappat sen dess! Kollar på x-factor på tv4play. Ska iväg och simma med Elinor vid 12, måste verkligen röra lite på fläsket!

Igår var jag och Rasmus ute i Solhem och bjöds på god mat och grön rulltårta till efterrätt, där hade hon skojat till det lite mamsen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0