Smärtan ökar och humöret sjunker!

Idag är det en tråk-dag. Regar och har inte varit utanför dörren en ända sekund! Eller jobbade ju i morse i några timmar, men förutom de. Sitter här och äter, räknar på hur tjock jag kommer bli av att leva som "vilande-människa". Funderar serriöst på att börja äta måltidsersättning som lunch om jag inte får börja röra på mig snart! Går äckligt mycket plus på kcal sidan när jag inte ens gå ut och går mitt på dagen. Sitter istället och äter smör med knäckebröd under... Sitter även och fantiserar om framtiden, om jag har någon. Nej fy vad negativt. Så illa kan det väl inte vara? Jo, de är kanske de.. Framtiden ser inte så ljus ut, i alla fall inte när man tittar ut genom fönstret och ser lera x 1000! Har bara massa ont och orkar inte sitta här och vänta på att få veta att de alltid kommer vara så här! Halta snart mot jobbet och får lite positiv energi av damerna mu!
 
Kärlek.
 
Elinor
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0