Städnarkoman?

Igår fick jag nästan lite dåligt samvete.. Efter våran fina Astrid Lindgrens Värld upplevelse så åkte vi hem till staden igen och handlade! Sen åkte vi hem till mej, för att Angelica skulle se hur jag bor nu för tiden. Och tanken då var att jag skulle hänga upp kläder på mina nyinköpta galjar och Angelica skulle sitta i min mjuka soffa och hålla stämningen på topp! Så blev det dock inte, utan hon ställer sig på aoutomatik vid diskbänken och börjar diska och ställa in allt i skåpen som jag inte tagit upp än sen flytten. Alltså hon är ju för söt den där Angelican <3
 
I sin bästa form!
 
Elinor


Kommentarer
Angelica

Åh men tack! det var nog den finaste bilden på länge! ser inte alls sönderbruten ut xD nej nej!men vad skulle du göra utan mig? ;)

2012-11-02 @ 18:00:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0