Surr surr, hemskt mycket surr!

Flugor är nog det ända djur jag kan ha ihjäl utan att få allt för mycket dåligt samvete. Eller, jag blir lite illa till mods men har vant mig. Man lär sig stänga av när man mördar ungefär 10 000 flugor varje dag!  Dom är överallt och surrar! Egentligen är det kanske inte att dom surrar som stör mig. Utan de är när jag äter och domm liksom kryper in i munnen.. Mm.. Lite smått obegagligt! Dock har dom blivit färre när jag inte varit här såmycket, men de börjar återvända igen.
 
Det känns som det är mig dom vill åt, jag vet! Men de känns så än..
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0