Tandläkare?

Nu är det såhär att jag håller på att få visdomstand nr 2 i min käft. Detta oroar mig då det var lite av ett trauma sist!den blev inflammerad och gjorde skitont, var tvungen att dra ut den, läkte inte som det skulle vilket ledde till x antal besök hos tandläkaren. Så pga detta så har jag lite ångest nu när nästa är på väg upp! Det har inte kännts så mkt hittills men igår kände jag att det höll på att komma upp ytterligare eller möjligtvis samma tand längre upp som en liten pigg, detta känns kan jag säga!!! Gör inte jätteont än så länge, men det spänner och jäklas i käken, plus att jag känner mig förkyld som man brukar göra när tänderna kommer upp...

Så min fråga är, borde jag boka en tandläkartid direkt eller ska jag vänta och se hur det artar sig?
Sist väntade jag ju och då hann det bli inflammerat! Å andra sidan behöver det ju inte bli så denna gång. Sist gick jag gratis till tandläkaren nu kostar väl en undersökning 200-300 kr om jag inte minns fel?

här får ni en bild på mitt för övrigt vita Hollywoodleende....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0