Tillbaka till verkligheten....

Yes! Nu är jag tillbaka i viken och på jobbet efter en legendarisk helg i Uppsala. Det är lite lagom dött såhär veckan innan lön. Det har ju iaf kommit in lite nyheter i butiken, bl.a. en kofta som jag vill ha!! Men med tanke på att jag har 35 kr kvar på kontot så får jag nog hejda mig till löning....

Har även insett att det snart är jul, vilket innebär att man måste börja tänka på vad man ska göra då och vad man ska ge sina nära och kära i julklapp. Eller dom jag ska ge saker till är väl min familj och pojkvän typ. Tror inte vi ska byta julklappar oss kompisar emellan?! Eller?! Om någon av mina få, älskade vänner läser detta så kan vi väl diskutera detta?

Slänger upp en bild på helgens återförening! Saknar redan dessa små muppar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0