Tränar mer på vilja än ork!

I söndags tänkte jag simma. Knät har inte riktigt varit bra så målet var att simma 1 km och de ick ta den tid de tar liksom. Inga krav, bara simma lite och se hur de känns. Kommer till simhallen och de är typ inga barn där!!? Sis jag var där en söndag var det mer barn än liter vatten typ. Haha. Men simmar på och knät känns hur bra som helst, får ny enerig och efter 1,5 km så ligger jag 3 min förre i tidsplanen (som jag från början sa att jag inte skulle ha!) Lyckas hålla dde och klarar 2 km på 57 min. Har tidigare snittat på 5000 m/15 min. Nu gick de liiiiite snabbare och är sjukt stolt att jag orkade hela vägen!!!
 
Så igår cyklade jag till gymmet och skulle köra 15 x 3 tänkte jag (skippar cykeln eftersom jag sammanlagt cyklar 6 km till och från gymmet). Men när jag kör på så känner jag, vi kör 200 kcal på de 3 grejerna, cross+rood+löpband. Men så kommer jag till löpbandet som jag då går på, och får en sån jävla "nu fan anama"-känsla så kör på, uppörsbacke och fullt ös, utan att springa för de gillar inte knät. Kör i 50 min och förbränner 600 kcal. Stolt som ett litet mupp går jag där ifrån 1000 kcal lättare! MmMm!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0