Uppsala!

Eftersom både jag och Angelica helt oförberätt åker till Uppsala över helgen, på helt olika ärenden. Men vi var tillräkligt smarta och emd i varandras liv så vi insåg att vi skulle åka hem samma dag, samma tid, så vi samåker! Underbart!! Dock åkte Angelia igår och jag åker idag.
 
Jag ska i alla fall till Uppsala för att träffa "andra halvan av släckten" då vi ska fira Mats syster. har aldrig varit i Uppsala tror jag(?) Så ska bli spännande att se om de har något att komma med. Haha. Studentstad.. Men först ska vi ta oss dit och de kan bli mer intressant! Jag ska köra så vi får se hur de slutar!!
 
Men har gjort lite tidsinställda inlägg som kommer upp då och då så det inte blir så tomt här! Ha de gött så ses vi när verkligheten börjar igen!
 
 
Elinor
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0