Aktiv dag

Ja för tusan! Idag vet jag inte vad det är med mig. Jag sov pissdåligt inatt då mysfaktorn med att sova två st i en 120 säng är som bortblåst. Nu är det mest varmt, trångt och allmänt irriterande! Men ikväll flyttar vi tillbaka till vårt sovrum då Rasmus varit duktig och satt upp en persienn. Hur som haver! Trots dålig nattsömn och ryggont så åkte jag iaf och simmade med Elinor (trots att öppettiderna på simhallen inte var optimala och vi fick lägga om hela vår planering) och nu ikväll ska jag och Jennt ut i mörkret och powerwalka lite. Jag kommer va död ikväll....

Sen självklart var Elinor och jag tvungna att posa framför denna skylt! Vilken härlig skylt!!! Sånna borde det finnas fler av, tillför liksom lite extra glädje i tillvaron.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0