Altandörr

Ja imorse vaknade jag av en massa borrande och bankande i huset, då höll dom på att sätta in våran nya altandörr! Jag sov alltså inte i det rummet såklart utan i våran andra lägenhet i andra änden av huset! Jag gillar inte riktigt att ha hantverkare i min lägenhet, dom är så högljudda och jag kan inte gå omkring i T-shirt och trosor som jag vill... Iaf så gick dom efter ett tag så då passade jag på att kika in i sovrummet, var ju nyfiken på den nya dörren såklart. Och då är det seriöst en hel jävla dörr som består helt och hållet av glas!!! Jamen visst! VÄLKOMMEN in i mitt sovrum! Som en jävla storbilds-TV rakt in på våran säng.... Detta måste åtgärdas annars blir det lite väl roligt för grannarna! Nej men jag ska inte klaga, det var ju snyggt, men vi måste fixa nått draperi eller nån jävla gardin så man får lite privatliv! Och sen kommer jag aldrig kunna sova, dels för att det känns som att någon iakttar mig 24/7 och dels för att det kommer bli så jävla ljust!

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0