Ansiktsbehandling

Idag fortsätter jag på SPA-temat! har precis kommit hem från en underbar ansiktsbehnadling på Linns Hudvård inne på Canpea. Nu jävlar är jag ren i ansiktet kan jag lova!! och gott luktar jag med. Fick även mina ögonbryn plockade plus en handmassage. Så nu är jag så avslappnad så tror jag ska somna vilken sekund som helst! nehe nu ska jag vila ögonen en stund och njuta av mitt av mitt avslappnade tillstånd.Sen blir det möte kl 18:30, så då kan jag ju inte sitta och halvsova direkt.
 
jag kan starkt rekomendera Linns Hudvård inne på Canpea i Västerport!
 
God natt
/Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0