Är du inte med, kan du inte vinna!

Nu sitter jag här och väntar på att mina nudlar ska koka upp. Har även insett att mitt "onyttigheter och onödiga saker"-konto kommer överstigas denna månad då jag typ dör av sötsug. Är hungrig hela tiden och hur mycket jag än äter säger inte magen nej! Haha. Låter som jag är på tjocken, men de senaste 10 000 testen jag gjort har visat på motsatse!
 
Ja, men här sitter jag nu utan hopp på framtiden. Vilket kanske inte är helt sant för hoppas ganska mycket på min allt ljusare framtid. Ska ju börja leva efter fillosofin "Är du inte med, kan du inte vinna!" Känns egentligen ganska bra, jag som annars är så rädd att bli besviken. Vågar inte hoppas för då blir man alltid besviken, eller risken att man blir det är större än om man från början "vet" att man kommer misslyckas. Underbart tänkande eller hur?
 
Så nu ska jag leva som jag lärt mig av de bästa här i livet. Har inte haft en hel-ledig dag från jobbet på 17 dagar, och ser inte ut att få det på någon vecka. Skulle kunna säga att det är jobbigt och att jag längtar efter att få vara ledig, men då skulle jag ljuga! Tror jag börjar bli en sån där som jag alltid sagt att Anne Lidholm är, arbetsnarkoman! Jag trivs med att vara arbetsnarkoman och att leva på nudlar. Imorgn börjar dagen vid 5 och det är nästan sovmorgon då den brukar börja 4! Så, nu är nudlarna klara och hunnit svalna lite. Börjar bli proffs? Vi hörs!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0