Äter för mycket & tränar för lite!

Då jag lever på nudlar så kanske de hör till sin rätt att jag tränar då nudlar är kolhydrater! Har kommit helt ur fas med träningen, är lite för snål för att åka till västervik hela tiden när jag ändå snart flyttar. Och ju mindre jag tränar, ju latare bilr jag och ju mer äter jag! Men ska till ortopeden på måndag så var tvungen att göra en lägesraport.
 
Körde 20 min cross trainer, sen 20 min rood, så 20 min cykel och 20 min löpband på det. 850 kalorier fattigare och över en mil! Ett vinnande koncept då kroppen inte sliter på ett sätt hela tiden, och jag blir i alla fall mer motiverad till att köra hårdare och ge allt när jag byter lite. Såg ut som att jag hade duscat , innan jag duschat.
 
Känslan när man äntligen når 200 kalorier! Mummma!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0