Att koka sylt runt 21 på kvällen!

Fick för mig att jag skulle koka sylt så här på kvällskvisten. Hallon luktar så gott, undra om det finns grönsopa i hallonformat? Är ju ingen mästare i verken stavning eller i köket. Ingen vill ha med mig där för jag bidrar inte med något, och om jag nu mot förmodan skulle göra de så blir det dåligt. Haha. Jag brukar bli den som får hacka gurka och är väldigt nöjd med det. Men just att koka sylt har jag fallit lite för!
 
Man ska ju inte ge sig på att fota ätbara saker för det ser, hur man än gör, ut som spya! (Det kanske vissa Facebook-användare ska ta del av?)
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0