Back to reality!

Ja nu har jag nog landat efter helgen! Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Helt stört men jag har faktiskt saknat den här lilla hålan. Jag gillar Västervik! Men jag tror att man måste åka iväg lite då och då för att kunna uppskatta det. Jag gillar ju inte storstäder så värst, eller jo det gör jag väl, men jag gillar mer att kunna va som jag är och ha nära till landet (mamma och pappa) och sen tycker jag det är stressigt i större städer. Jag besöker gärna större städer några dagar men sen är det ju helt underbart att komma hem!

Så jaha, nu är jag på jobbet och det är rätt lugnt, läser en tidning. Mår inte riktigt 100, huvudvärk och småfebrig, men inget som stör så värst,

Jaja, ska försöks komma på nått roligt att skriva om senare.

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0