Dags att klippa tånagarna?

Finns det något tråkigare än att klippa naglarna på fötterna? HATAR FÖTTER!!! Så jävla äckliga med sina vårtor, förhårdnader och naglar! Dom ser ju lite läskiga ut.. Som missbildade händer! Mats älskar att retas och stoppa sina fötter i ansiktet på mig! Jag går ju alltid runt med strumpor på! Sover aldrig utan strumpor just för att jag då blir äcklad av mig själv! Att duscha är tortyr då jag inte kan ha strumpor på.. Måste köpa strumpor med halkskydd på om jag ska börja simma! Haha!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0