"De är brustabletter, man bli fullare då"

Eftersom att jag valde att sitta vid min dator och bli fet har jag nu tittat på William på SVTplay. Måste säga att jag blir som barn på nytt när jag ser honom! Det tål att upprepas hur bra han är! Lite pinsamt bra, som avsnittet med festen. Avsnitt 2.. Haha!!! Dör av skratt varje gång, även fast jag bara sett den en gång. Sen att det står att den är godkänd från staten(?) Haha. Roligt att dom väljer att skriva ut det innnan någon ifrågasätter om den är laglig att visa. Kom igen, de är en 15 årig pojek som drier emd sig själv. Så illa kan de la inte vara för dagens ungdom?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0