Dömd

Ja mina vänner! igår tog jag ju tag i mitt liv och rörde lite på mig. Först var det simhallen med Elinor där jag simmade 800 m, och sen på kvällen körde jag en PW på 5 km med Jenny. Tyckte jag klarade av det rätt bra, jobbigt var det såklart, men inte så jag höll på att dö. Jag fick heller ingen träningsvärk idag vilket var skönt, lite stel mest.
MEN så klart så får jag pissont i höften/benet nu i efermiddag! jag brukar få såhär ibland när jag ansträngt mig, så jag tog en panodil och då gick skiten över, men så kom det tillbaka efter typ 2-3 timmar... då hade väl tabletten gått ur. Men vad fasen! ska man inte kunna röra på sig utan att få ont när man är 21 år gammal?! Jag tror det är nån jäkla nerv som ligger och jävlas eftersom den liksom strålar från höften/ryggen ner i benet. Hoppas på att det går över om jag fortsätter röra på mig regelbundet, kan ju vara så att kroppen behöver bygga upp lite styrka.
 
JAJA nu sitter jag iaf i soffan och har seriös taco-koma! määäätttt!!!
 
Hittade en bild från nyår då jag var smal och smärt minsann!
 
/Angelica
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0