Ett riktigt dränga-liv!

Har nu sovit min första natt...på jobbet. Nu trodde jag skulle skriva lägenheten, men har nu sovit på jobbet. Precis jämte kossorna och har nu återvänt till "Emil i löneberga"-tiden! Kändes lite lustigt att komma till jbbet så fort, liksom gick upp så var jag här. Haha. Brukar alltid vara vaken någon timme innan jag går hit för att hinna att just gå hit. Men smidigt och billigt må jag säga! Slipper den jobbiga snön och de frysta vägarna när vinten kommer på riktigt. Skön, men små tråkigt så får se vad min nya hobby blir(?) Skulle kanske lära mig sticka? Då blir jag en riktig piga ska ni se! Haha.
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0