För mycket piller för lite sömn!

Räknade nu ut att jag sovit 5 timmar de senaste ett och två tredjedelars dygnet som varit. Jag som brukar sova minst 7 timmar varje dygn!! Ett råd jag har till alla: Börja inte plugga! Är helt slut i både kropp och själ efter att igårkväll och massa idag fått klart den första "riktiga" uppgiften som högskolestudent!
 
Att vara nogran och koreckt i mitt språk är inte mina starka sidor.. Inser verkligen hur trög man är när att vara smart kommer på tal. Haha! Tur att jag har några studenter i min omgivning som kan piska lite på mig när jag vill börja meningar med "och" eller "men"! 
 
Nu blir det att sova för imorgon blir det tidig uppgång åter igen! Ha de!
 
 
Boken som jag läser tackvare jag är student är dok väldigt bra!!!
 
Elinor
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0